English

باید حمل و نقل ترکیبی در سیستم حمل و نقل جایگزین شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: 90 درصد جابه‌جایی کالا به صورت جاده‌ای در حال انجام است و باید حمل و نقل ترکیبی در سیستم حمل و نقل جایگزین شود.

باید حمل و نقل ترکیبی در سیستم حمل و نقل جایگزین شود

به گزارش خبرگزاری موج، احمد آفرین محمدزاده با اعلام اینکه بیش از 5 میلیون مسافر با استفاده از صورت وضعیت توسط 178 شرکتی که در این حوزه تردد می‌کنند.

وی یادآور شد: عمر ناوگان سواری و اتوبوس استان زیر 10 سال است و  متوسط عمر ناوگان باربری نیز حدود 20 سال است.

محمدزاده اضافه کرد: سیستم حمل و نقل به سمت مکانیزه شدن و تکنولوژی روز پیش می‌رود، با این تکنولوژی علت‌یابی تصادفات انجام می‌شود.

وی تعداد دوربین‌های نظارت تصویری استان را 45 مورد اعلام کرد و افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سازمان راهدای و حمل و نقل راهداری صورت گرفته نصب دوربین پلاک‌خوان بود که در گذشته هشت دوربین بوده است در حال حاضر 52 نقطه اضافه شده است.

مدیرعامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، یادآور شد: این دوربین‌ها هوشمند بوده و میزان سرعت را اتومبیل‌ها را کنترل می‌کند.

وی اضافه کرد: 102 نقطه استان مازندران دستگاه تردد شمار نصب شده است و ترددهای جاده‌ای را به صورت لحظه‌ای در اختیار داریم و مازندران یکی از استان‌های پرتردد کشور است.

محمدزاده ادامه داد: دستگاه تردد شمار به صورت برخط و همزمان در هر بازه از زمانی به ما گزارش دهند، میزان ورود و خروج خودروها به تفکیک وسیله ثبت می‌شود و  در دو محور هراز و سوادکوه به دلیل وجود معادن شاهد حمل بار به صورت غیرمجاز داشتیم که با نصب دستگاه  ویژه کنترل‌های لازم در این زمینه انجام شده است، با همکاری پلیس سعی بر کنترل ناوگان حمل و نقل در محور هراز و سوادکوه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه