English

حاشیه‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: حاشیه‌سازی کالبد شهرهای استان را آشفته کرده و این فشار به حدی زیاد است که شهرهای ما از انسان محور به ماشین‌محور تبدیل شده است.

حاشیه‌سازی کالبد شهرهای مازندران را آشفته کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، مهران فرصت خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که مشکلات در حوزه شهری ما زیاد است ولی باید چاره‌‌اندیشی کنیم و واقعا آیا چیزی که در حال حاضر می‌بینیم شایسته شهروندان ما است، آیا چیزی که می‌سازیم با استانداردها و اصول مطابقت می‌کند.

وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر ساخت و سازها شهری جایگاهش در شهرسازی‌های کجا قرار دارد.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با اعلام اینکه توسعه ناپایدار در شهرهای بزرگ شکل گرفت، افزود: حاشیه‌نشینی در شهرها رواج پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: حاشیه‌سازی کالبد شهر را آشفته کرده و این فشار به حدی زیاد است که شهرهای ما از انسان محور به ماشین‌محور تبدیل شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اعلام اینکه سال گذشته 5 میلیون 700 هزار متر ساخت و ساز شده است، گفت: برای 3 میلیون و 700 هزار ساختمان پروانه صادر شده است و مابه‌التفاوت این ارقام تخلف ساختمانی انجام شده است.

وی اضافه کرد: 5 هزار و 600 عدد پروانه ساختمانی در استان صادر شده است که 5 هزار و 300 تخلف بعد از صدور پروانه اتفاق افتاد، با این آمار و ارقام‌ها جایگاه نظارت‌ها کجا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه