English

محمد دامادی؛

مخالف جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری هستم

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس در ارتباط با مشکلاتی که برای زباله ساری وجود دارد، گفت: بنده با جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری مخالف هستم و مکانیزم درستی باید طراحی شود که مخالفت وجود نداشته باشد.

مخالف جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری هستم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد دامادی درباره نخ نما شدن پروژه ماهفروجک ساری، گفت: بیش از دو سال پیگیر رفع مشکلات این پروژه هستیم و از این وضعیت خارج می‌کنیم.

وی در ارتباط با مشکلاتی که برای زباله ساری وجود دارد، گفت: بنده با جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری مخالف هستم و با دپو شدن زباله این صورت هم مخالفت دارم، مکانیزم درستی باید طراحی شود که مخالفت وجود نداشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه گردشگری را تخریب کردیم، دوستان باید تدبیری بهتر به خرج می‌دادند در حال حاضر باید تدبیری بیشتری گذاشته شود تا کار به اتمام برسد.

دامادی در ارتباط با پیگیری انجام شده برای رفع مشکلات محور ساری تاکام، اظهار کرد: بیش از یک سال دنبال ساماندهی فاز دوم این پروژه بودیم و در برنامه کاری قرار گرفت و دو ماه قبل مناقصه انجام شده و تجهیز کارگاه به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی آن در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به مشکلات اعتباری که در کشور داریم تا پایان این دوره از مجلس به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه