English

شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود

امام جمعه بهنمیر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود و جانش را در این راه داده است

شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های نمازجمعه شهر بهنمیر با محکومیت تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در اعلان قدس پایتخت رژیم صهیونیستی، افزود: این تصمیم ابلهانه ترامپ ناخواسته به مسلمانان خدمت کرده است و باعث وحدت و همبستگی امت اسلام شد و برای مسلمانان ثابت شد آمریکا و صیهونیست دشمن اصلی اسلام و مسلمین است.

وی ادامه داد: حمایت عربستان، امارات و بحرین از تصمیم ترامپ شرم‌آور است، حمایت از فلسطین دفاع از مظلوم است هرجا مظلومی باشد ایران اسلامی از آن حمایت خواهد کرد و تنها راه رهایی قدس جهاد و مقاومت است.

امام جمعه بهنمیر به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید مفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود و جانش را در این راه داده است، استقلال و پیشرفت کشور در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است دو قشر حوزه و دانشگاه پشتوانه عظیم فکری و علمی برای کشور هستند ، نغمه جدایی حوزه و دانشگاه همان جدایی دین از سیاست است این همان خواست دشمنان اسلام است.

وی در پایان درباره لایحه بودجه سال 97 گفت: در این لایحه دولت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را نادیده گرفته است دولت برای حل مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه حقوق‌های نجومی را حذف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه