English

متاسفانه نگاه و سبک غیر تخصصی در عرصه ورزش حاکم است

علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه در هر سال اعتبارات زیادی در حوزه ورزش خصوصا فوتبال صرف می شود ولی تاثیری در رشد این رشته و پرورش استعدادها نداشته، گفت: متاسفانه نگاه و سبک غیر تخصصی در عرصه ورزش حاکم است.

به گزارش خبرگزاری موج، نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی تیم های مختلف ورزشی خصوصا باشگاه های فوتبال موجب ایجاد مسائل و چالش های جدید در این حوزه شده است، افزود: نمایندگان ملت باید بر اساس وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی به این موضوعات وارد شوند و با تصویب قوانین لازم در این حوزه یا نظارت جدی تر، اجازه ایجاد مشکلات بیشتر ندهند.

یوسف‌نژاد ضمن بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با مجمع نمایندگان مازندران مخالفت خود را در خصوص واگذاری تیم نفت تهران به انزلی اعلام کرد، ادامه داد: این بلاتکلیفی ها باعثشده حتی تیم هایی مانند پاس تهران، راه آهن تهران و غیره نیز در برهه های زمانی مختلف با مشکلات متعددی مواجه شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم تصریح کرد: اگرچه فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی این حوزه باید چنین مشکلات را رفع کند اما در این بین، نباید از نقش نظارتی و هدایت کنندگی وزارت ورزش و جوانان به راحتی گذشت.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا حمایت همه جانبه از قهرمانان و تیم های ورزشی کشور صورت بگیرد زیرا نه تنها تیم های فوتبال بلکه امروزه تیم های سایر رشته های ورزشی مانند بسکتبال و غیره نیز دچار مشکلات هستند و بازیکنان آنها نیز با بلاتکلیفی مواجهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه