English

صنعت گردشگری در مازندران باید اوج بگیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت:صنعت گردشگری باید اوج بگیرد و مسیر معنوی آن که صنایع دستی و میراث فرهنگی ماست گسترده شود.

صنعت گردشگری در مازندران باید اوج بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه برخی کشور‌ها هم‌اکنون هیچ ارتباطی با گذشته خود ندارند، اظهار کرد: اما ما ایرانی‌ها همه زمان‌ها عناصر هویت‌بخش خود را حفظ کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطر‌نشان کرد: آثار هنری نشانگر روح لطیف و شاد ایرانی است و جامعه‌ای که با هنر ارتباط دارد همیشه ماندگار است و هنر عین خردمندی است.

وی اضافه کرد: صنعت گردشگری باید اوج بگیرد و مسیر معنوی آن که صنایع دستی و میراث فرهنگی ماست گسترده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه جدی‌ترین دغدغه‌های بشری میراث فرهنگی، محیط زیست و حقوق بشر است، گفت: امیدواریم با مواد اولیه ارزان، حداکثر عرضه و زمینه صادرات تقویت شود که همه این‌ها می‌تواند هنر ما را به دنیا اشاعه بدهد و در کنار توجه دولت به بحث فاصله گرفتگی از وابستگی به نفت کاهش یابد.

بزرگ‌نیا افزود: مسیر برنامه‌ها و سیاست‌گذاری دولت تدبیر و امید رسیدن به نقاط هدف است و امیدواریم با تسهیلات ارزان خبر خوشی به نظر هنرمندان برسانیم.

وی یادآور شد: حجم بالای فارغ‌التحصیلان صنایع دستی و تشکل‌های صنفی با کمک ما مطالبات خود را جدی گرفته و در کنار هم زمینه‌های رشد این صنعت را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه