English

یکی از انحرافات در حوزه برنامه‌ریزی تفاوت در نظام پرداخت است

علی ادیانی با بیان اینکه یکی از انحرافات در حوزه برنامه‌ریزی تفاوت در نظام پرداخت است، گفت: کاری نداریم برخی‌ها فیش‌های حقوقی نجومی را سیاسی کرده و آن را چماق کرده‌اند و بر سر دولت می کوبند که این غلط است اما واقعیت دارد و ساختگی و جعلی نیست.

به گزارش خبرگزاری موج،نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در حضور فرهیختگان، پیشکسوتان و بازنشستگان جامعه کارگری با بیان اینکه قشر کارگر به لحاظ اقتصادی‌، اجتماعی‌، فرهنگی در تأثیرگذارترین قشر جامعه‌اند، گفت: جامعه کارگری کشور شایسته تکریم و بزرگداشت است و باید به آنها توجه شود. علی ادیانی افزود: اگر به‌دنبال پیشرفت در تولید و اقتصاد هستیم توجه به کارگران و نیروی کار به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از انحرافات در حوزه برنامه‌ریزی تفاوت در نظام پرداخت است، اظهار داشت: کاری نداریم برخی‌ها فیش‌های حقوقی نجومی را سیاسی کرده و آن را چماق کرده‌اند و بر سر دولت می کوبند که این غلط است اما واقعیت دارد و ساختگی و جعلی نیست.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی پرداخت اسلامی انجام نمی‌شود و هرگز این را بر نمی‌تابیم که برخی‌ها تافته جدا بافته باشند و حقوق‌های نجومی دریافت کنند و قشر زحمتکش فرهنگی، کارگر و پرستار زیر خط فقر زندگی کنند.

ادیانی به همسان سازی حقوق پرداختی اشاره کرد و افزود: در مجلس هشتم بنده طراح همسان‌سازی نظام پرداخت بودم که در بدنه تأمین اجتماعی برای اداری‌ها اجرا شد و به کارگرها نرسید.

وی در پایان گفت: مردم خواهان این هستند که مسوولان در کنار هم باشند و اصولگرا و اصلاح‌طلب هم ندارد چرا که وظیفه هر حزب و جناح خدمتگزاری به مردم و جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی