English

رسانه ها برترین‌های فرهنگی و هنری آمل را به جامعه معرفی کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: رسانه ها باید بیشتر از گذشته برترین‌های فرهنگی و هنری را به جامعه معرفی تا از ظرفیت آنها بهره کافی برده و هم علاوه ی کنند تا بر تشویق و ترغیب، دیگران را برای روی آوردن به هنر تشویق کنیم.

رسانه ها برترین‌های فرهنگی و هنری آمل را به جامعه معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری موج، عباس مرزبند با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر با آموزش و پرورش در عین حال تعدد و تکثر رشته‌ها، دارای وحدت هستند، افزود: امروزه نگاه فرهنگی در جامعه بسیار مهم است و از ارزش فراوان برخوردار بوده پس باید به این دیدگاه ارزشمند توجه ویژه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل تصریح کرد: سال گذشته دانش‌آموزان این شهرستان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در نمایشگاه دائمی درخشش خوبی داشتند و در حوزه دانش‌آموزی با استقبال خوبی روبرو بودیم.

این مسوول با اشاره به رشته موسیقی در دبیرستان دخترانه این شهرستان بیان کرد: در همه رشته‌های هنری دانش‌آموزان آملی سرامد هستند و در میادین استانی و کشوری خوش می‎درخشند.

مرزبند با اعلام تلاش شبانه‌روزی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای معرفی چهره‌های برتر عملی، فرهنگی و هنری، ادامه داد: باید بیشتر از گذشته برترین‌های فرهنگی و هنری به جامعه شناسانده شوند تا از ظرفیت آنها بهره کافی برده و هم علاوه بر تشویق و ترغیب، دیگران را برای روی آوردن به هنر تشویق کنیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود انجمن‌های فرهنگی و هنری در مسابقات و جشنواره‌های مختلف از دستاوردهای دانش‌آموزی و آموزش و پرورش بهره گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه