English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران:

ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه از دلایل خسارت زیاد در سیل های چند سال اخیر بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بیان داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه از دلایل خسارت زیاد در سیل های چند سال اخیر بود.

ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه از دلایل خسارت زیاد در سیل های چند سال اخیر بود

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر احمدی در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالوس اظهار کرد:‌ هم اکنون رویکرد مدیرارشد استان در بعد پیشگیری ، مقابله و مهار بلایای طبیعی بسیار مطلوب است و دراین حوزه نشستی هم با اعضای ستاد مدیریت بحران استان داشته ایم و نقاط ضعف و قوت کانون های بحرانی مازندران به اطلاع استاندار رسانده شده است.

وی گفت: حدود 22 میلیارد تومان از مجموع 135 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای خریداری این بناهای غیرمجاز تخصیص داده شد که سهم شهرستان چالوس در این حوزه حدود 29 بنا بوده است.

احمدی بیان داشت:‌ در گذشته متاسفانه منازل متعددی بدون دریافت مجوز و صدور پروانه ساختمان در بستر و حریم رودخانه های این استان ساخته شد که وجود این منازل از جمله دلایل افزایش خسارت وارده در سیل های چند سال اخیر بوده است.

فرماندار چالوس در این نشست ، بدون ارائه آمار تعداد واحدهای مسکونی غیرمجاز در حریم رودخانه های چالوس و سردآبرود، گفت: در فرآیند اجرای این طرح قسمتی از حریم این رودخانه ها آزادسازی و ساماندهی شد و اما متاسفانه بنا به دلایلی روند آن ادامه پیدا نکرد.

محمد ناصر زندی گفت:دولت یازدهم درسال 1393 درپی تصویب طرح جامع سیلاب اعتباراتی برای تخریب و یا خریداری واحدهای مسکونی موجود در حریم رودخانه های طغیانی استان مازندران مصوب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه