English

سنگ بزرگ مشکلات مالی مهمترین سد برای انجام فعالیت های قهرمانان است

مربی تیم ملی بانوان آلیش بیان داشت:سنگ بزرگ مشکلات مالی مهمترین سد برای انجام فعالیت های قهرمانان است.

سنگ بزرگ مشکلات مالی مهمترین سد برای انجام فعالیت های قهرمانان است

به گزارش خبرگزاری موج، ستاره اسماعیلی در گفت و گویی اظهار داشت : نبود و کمبود اعتبار همواره به عنوان اصلی ترین مساله برای حمایت از قهرمانان مطرح شده است .

وی که قهرمانان را محصور در مشکلات می داند ، افزود : سنگ بزرگ مشکلات مالی مهمترین سد برای انجام فعالیت های قهرمانان است در حالیکه ورزشکاران تنها چشم امیدشان برای حمایت ، به ادارات ورزش و جوانان است.

وی حضور در مسابقات بین المللی به موضوع مورد تاکید برای رشد و پرورش بانوان آلیش کار نام برد و افزود : تا زمانیکه ورزشکاران تنها در میادین استانی و کشوری حضور دارند نمی توانند به رشد و اعتلای لازم برسند .

 این مربی تیم ملی آلیش حضور در مسابقات و تورنمنت های دوستانه تنها محک توانایی ورزشکاران در سطح منطقه ای و یا استانی است اما رشد و پرورش بیشتر ورزشکاران نیازمند حضور در میادین بزرگتر است.

وی که خود سال 92 رشته ورزشی کشتی آلیش بانوان را در مازندران بنیانگذاری کرد ، گفت که در این سالها استان ورزشکاران عضو تیم ملی را تحویل جامعه ورزشی داد و در این تیم حضور یافتند .

اسماعیلی اضافه کرد : اعزام نکردن بانوان کشتی آلیش به مسابقات جهانی و بین المللی باعث شده تا توانمندی و پتانسیل آنها در حد و اندازه همان باقی بماند و به فنون و حرکات بیشتر که در میادین جهانی انجام می شود آشنا نباشند .

وی با تاکید بر نوپا بودن رشته ورزشی آلیش بانوان ، گفت : اگر حمایت های لازم در این زمینه صورت نگیرد بی رغبتی در ورزشکاران برای انجام این ورزش ایجاد می شود که موجب خشک شدن انگیزه برای فعالیت ورزشی می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه