English

دانشجویان یک ظرفیت و فرصت برای نظام هستند

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اشاره به اینکه دانشجویان یک ظرفیت و فرصت برای نظام هستند، گفت: باید تلاش کنیم که این فرصت تبدیل به تهدید نشود.

دانشجویان یک ظرفیت و فرصت برای نظام هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی براری در محمودآباد بیان داشت:اقتصاد دیجیتال در کشور یک سبد 40 هزار میلیارد تومانی دارد و با توجه به جمعیت شهرستان سهم شهرستان 48 میلیارد تومان برای 12 صدم جمعیت شهرستان نسبت به جمعیت کشور هست که سه برابر  بودجه عمرانی شهرستان بوده و در واقع 10 درصد از این سبد جذب شده است و ما چه کار کنیم تا صددرصد آن جذب شود.

این مسؤول تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در استان باعث توسعه زیرساخت‌ها می‌شود و مازندران رتبه دوم یا سوم در حوزه آی.سی.تی در کشور را دارد و مهم‌ترین دغدغه در شهرستان‌ها در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی است و در شهرستان با توجه به اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان دانشجو هستند اقتصادی که این قشر می‌توانند ایجاد کنند خیلی زیاد هست.

وی اظهار کرد: این دانشجویان که یک ظرفیت و فرصت برای نظام هستند باید تلاش کنیم که این فرصت تبدیل به تهدید نشود و با داشتن بیش از 5 میلیون دانشجو که سرمایه نظام هستند و اقتصاد توسط این دانشجویان خلق می‌شود با ویژگی‌هایی که آی.سی.تی دارد می‌توانیم اقتصاد را ارتقاء دهیم و دغدغه استانداران را برای کاهش بیکاری این قشر شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه