English

حضور نیروهای راهداری با آمادگی کامل در محورهای برف‌گیر و کوهستانی مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حضور نیروهای راهداری با آمادگی کامل در محورهای برف‌گیر و کوهستانی استان خبر داد.

حضور نیروهای راهداری با آمادگی کامل در محورهای برف‌گیر و کوهستانی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی نجفی  در گفت و گویی بیان کرد: 300 راهدار با 200 دستگاه ماشین‌آلات ، 33 اکیپ ثابت و سیار در 22 راهدارخانه مازندران استقرار یافتند.

وی با اشاره به آغاز راهداری زمستانه از 20 آذر ماه امسال، گفت: شماره گویای 141 پاسخگوی افراد درباره آخرین وضعیت جوی در هر ساعتی از شبانه‌روز خواهد بود.

نجفی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای مازندران نیروهای راهداری با آمادگی کامل در محورهای برف‌گیر و کوهستانی و راهدارخانه‌های مازندران حضور دارند.

وی با تأکید بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان، خاطرنشان کرد: رانندگان به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند و با سعه صدر و آرامش به رانندگی ادامه دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه نخستین برف 12 مهر ماه امسال در مازندران داشتیم راهداران با آمادگی کامل در محورهای برف‌گیر و کوهستانی استان مستقر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه