English

مسوولان باید بدون منت و ریا برای مردم قدم بردارند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان باید بدون منت و ریا برای مردم قدم بردارند، گفت: مشکلات مردم در گرو همکاری همه مسوولان قابل حل است.

مسوولان باید بدون منت و ریا برای مردم قدم بردارند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری بیان داشت: هرچند وظیفه اصلی نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون و دستگاه‌های اجرایی است اما مردم از نماینده خود انتظار دارند پیگیر مشکلات و مطالبات‌شان باشد به همین دلیل با برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی سعی می‌شود قدری از مشکلات مردم را کاهش دهیم. 

وی اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردم شاگردی درس‌های پیامبر(ص) و وظیفه مسوولان است و هر فرصتی که برای خدمت‌گزاری فراهم می‌شود باید آن را ارج گذاشت.

نیازآذری بیان کرد: با توجه به تجربه موفق برنامه ملاقات مردمی میز خدمت در مرکز شهرستان با هدف پیگیری مشکلات مردم میز‌خدمت را در مراکز بخش‌های شهرستان بابل مستقر می‌کنیم. 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل مردم با لفاظی‌های زیبا و پُز روشنفکری حل نمی‌شود بلکه باید همه مسؤولان میز کار خود را در میان مردم ببرند تا گره‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

این مسوول با اشاره به اینکه خدمت به مردم روزی مسوولان است و هرکسی توان دارد باید بدون منت و ریا برای مردم قدمی بر دارد، اضافه کرد: مشکلات مردم در گرو همکاری همه مسؤولان قابل حل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی