English

سهم طلبی علت اصلی توسعه نامتوازن مازندران است

محمد اسلامی با اشاره به اینکه سهم طلبی به عنوان علت اصلی توسعه نامتوازن مازندران می باشد، گفت: برای حل مشکلات استان باید ابتدا این موانع برطرف شود.

سهم طلبی علت اصلی توسعه نامتوازن مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در جلسه با فعالین سیاسی و حامیان دولت، توسعه متوازن و پایدار بر اساس آمایش سرزمین را محور فعالیت های مدیران استان در دوره جدید معرفی کرد و گفت: فقر و شکاف طبقاتی موجب ناامیدی مردم می شود و ضرورت دارد با شناسایی ظرفیت ها و حلقه های مفقوده کسب و کار به دنبال رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

مقام عالی دولت در استان حمایت از کشاورزان، تولیدکنندگان و روستاییان را ضروری برشمرد و افزود: افزایش افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خدمت نیست.

اسلامی ضمن تاکید بر تحقق وعده های رئیس جمهوری به مردم، تاکید کرد: قول های رئیس جمهوری را استاندار و مدیران باید عملیاتی کرده و همگرا و همصدا معیشت مردم را ساماندهی کنیم.

ایجاد وحدت و همگرایی میان دستگاه ها، مدیران، نهادها، مناطق مختلف شهری و روستایی و گروه ها و جریان های سیاسی حول محور توسعه متوازن و پایدار با تمرکز بر پاسخگویی به مطالبات مشروع مردم، مهم ترین محور برنامه های استانداری مازندران در دوره جدید فعالیت اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه