English

محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده های مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده های استان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا قدمی بیان داشت: اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 فردا سه شنبه آغاز می شود و تا 6 بامداد روز شنبه 18 آذر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور کندوان از ساعت 13 تا 24 روز سه شنبه 14 آذر به خاطر تعطیلی ولادت حضرت رسول اکرم (ص) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: از ساعت 13 تا 24 روز جمعه مورخ 17 آذر تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان داشت: علاوه بر این بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس (کندوان) و بالعکس کماکان ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه مورخ 17 آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 15 تا 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد .

قدمی افزود:تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه مورخ 14 آذر و از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16 تا 17 آذر از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است و رانندگان تریلر باید از از مسیر محور فیروزکوه تردد نمایند.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: تونل امامزاده هاشم در محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 14 آذر و همچنین 8 تا 24 روز جمعه مورخ17 از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس، ممنوع است.

وی گفت: مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای استان مازندران را دارند می توانند با تماس با مرکز مدیریت راه های کشور به شماره 141 ، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه