English

دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند

عبدالله رضیان اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که در جامعه و در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی وجود دارد و دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند.

دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه عملکرد 100 روزه روحانی٬ رئیس‌جمهور دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: گزارش ارائه شده و آمارها بیشتر امیدوارکننده بود و فضای کشور این چنین نیست.

وی افزود: گزارش 100 روزه ریاست جمهوری را به‌صورت کامل و کارشناسانه گوش کردم و نگاه مجلس این بود که اعداد و ارقام اعلام شده آن چیزی نیست که در جامعه می‌بینیم و وجود دارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که در جامعه و در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی وجود دارد و دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند.

این مسوول با بیان اینکه دو اشکال مهم و اساسی در اقتصاد کشور داریم٬ اظهار کرد: ۱۲ چالش مهم در کشور داریم که ما را تهدید می‌کند که یکی از آنها مبحث منبع درآمدی دولت است.

رضیان در پایان گفت: در سال ۱۳۹۴ بالاترین کسری بودجه را در کشور داشتیم که ۵۴ درصد بود و این کسری در سال گذشته به ۴۲ درصد رسید و امسال تاکنون ۳۰ درصد کسری بودجه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه