English

اعضای شورای بابل باید مراقب سوءاستفاده برخی افراد باشند

نرگس نوروزی گفت: برخی زیاده‎خواهان در این شهر درصدد گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند و همکاران شورا باید مواظب سوءاستفاده این افراد باشند.

به گزارش خبرگزاری موج، عضو شورای اسلامی شهر بابل اظهار کرد: اختصاص یک باب منزل مسکونی به شهردار بابل چیز خاصی نبوده است که برخی دوستان شورا با هدف این مصوبه را در اختیار شبکه‌های مجازی قرار داده و شبکه‌های مجازی هم اقدام به جوسازی علیه شهردار و شورای شهر بابل کردند.

نرگس نوروزی با اشاره به اینکه اعضای منتقد شورا به شهردار بابل باید زیرکانه‌تر عمل کنند، افزود: این اعضا باید بدانند برخی زیاده‎خواهان در این شهر درصدد گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند و همکاران شورا باید مواظب سوءاستفاده این افراد باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: در راه خدمت به مردم همه باید منافع شخصی را کنار گذاشته و به فکر منافع عمومی باشند، به‌عنوان نماینده مردم مدافع منافع عمومی باشیم و در این زمینه انتقادات و تذکرات ما خیرخواهانه و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع انتظار می‌رود اعضای شورای شهر با زیرکی و کیاست، منطقی و عاقلانه‌تر عمل کنند، خیلی چیزها ممکن است در این شهر اتفاق بیفتد که در بی‌خبری بودیم یا خبر داشتیم ولی خودمان را به بی‌خبری زدیم اما باید بدانیم حرمت خون شهدا و پاسداری از فرامین مقام عظمای ولایت باید برای ما به‌عنوان یک ارزش مطرح شود و مدت کوتاهی که از عمر شورا باقی مانده طوری عمل کنیم که به شهدا و مقام ولایت بدهکار نباشیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه عملکرد شهردار بابل را در چهار ماه گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید، یادآور شد: به نظر من طرح این سؤال اشتباه است چرا که در مدت زمان چهار ماه عملکرد یک مدیر را نمی‌توان ارزیابی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بابل اضافه کرد: حتی اگر به ارزیابی‌های وزارتخانه‌ها نگاه کنید ارگان‌های دولتی مدت زمان ارزیابی عملکرد مدیران را کمتر از یک‌سال نمی‌دانند.

این مسوول افزود: با نابسامانی‌های زیادی که در شهرداری بابل وجود داشت جمع کردن سیستم اداری که به غلط در شهرداری بابل رشد کرده خودش به مدت زمان طولانی نیاز دارد هر چند در این مسیر انتقاداتی وارد است.

نوروزی اضافه کرد: اینکه با این اوضاع نابسامان، شهردار بابل طی چهار ماه معجزه کند انتظاری نامعقول است، خیرخواهانه به شهردار فرصت دهیم و به وی کمک کنیم، نه اینکه با نیت‌ها و غرض‌های شخصی درصدد تخریب وی برآییم.

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا انتقادات سازنده کارساز است اما به چه هدف و لفظی بیان شود مهم است، اینکه ساختار غلط شهرداری اصلاح شود، عوامل و نیروی انسانی با جایگاه و شرح وظایف خود آشنا شوند خودش به مدت زمان طولانی نیاز دارد اما برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، باید این ساختار اصلاح شود.

عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: شهردار بابل با تفویض اختیار به شهرداران و مدیران و کارشناسان راه این مسیر را هموار کرده و در حال حاضر شهرداری بابل به عنوان ستاد مرکزی باید محل تفکر، اتاق فکر و ارائه طرح و برنامه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه