English

توزیع ۳۷۲ تن سبوس گندم یارانه ای بین دامداران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری از توزیع 372 تن سبوس گندم یارانه ای بین دامداران ساروی خبر داد.

توزیع 372 تن سبوس گندم یارانه ای بین دامداران

به گزارش خبرگزاری موج، فرزین فرهادی بیان داشت: از این مقدار 65 تن سهم شرکت تعاونی تولید کنندگان تخم مرغ استان، 35تن سهم شرکت تعاونی گوسفندداران، 43 تن سهم کارخانه خوراک دام مازندران و 153 تن دیگرسهم شرکت های تعاونی بود.

این مسوول اظهار کرد: سامانه یکپارچه نهاده های دامی کشور برای تسهیل در روند خرید سبوس گندم یارانه دار، رصد تولید و فروش و توزیع سبوس گندم، سیاست گزاری برای تنظیم بازار نهاده های دامی، توزیع مناسب نهاده های یارانه دار و برنامه ریزی برای تعیین نیازهای غذایی دام طراحی شده است.

فرهادی گفت: شرکت های تعاونی شهرستان برای خرید نهاده دامی یارانه دار سبوس گندم به سایت  www.enahadeh.ir مراجعه کنند و از  میزان دقیق محصول قابل فروش هر یک از کارخانه هایی که مجاز به خرید از آنها هستند باتوجه به میزان سهمیه تعیین شده آن شرکت در زمان مناسب اقدام به ثبت کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ساری اضافه کرد: پس از ثبت سفارش، خریدار باید فیش واریزی را در یکی از شعب بانک سپه در موعد زمانی مشخصی که در فیش قید شده است، پرداخت کرده و با مراجعه به کارخانه آرد، برای دریافت سبوس خریداری شده اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد:  شهرستان ساری دارای یک هزار و 126 واحد دامداری صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی با ظرفیت 54 هزار راس است که  سالانه یک هزار تن شیر و 6 هزار و 258 تن گوشت قرمز تولید می کنند و به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی در استان مازندران شناخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی