English

عضو جامعه روحانیون مبارز تهران؛

انقلاب اسلامی عصاره مکتب امامت می باشد/باید قدر امامت و ولایت را بدانیم

حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عصاره مکتب امامت می باشد، افزود: باید قدر امامت و ولایت را بدانیم.

انقلاب اسلامی عصاره مکتب امامت می باشد/باید قدر امامت و ولایت را بدانیم

به گزارش خبرگزاری موج، عضو جامعه روحانیون مبارز تهران در یادواره شهید شیرسوار بخش گتاب بابل که با حضور فرماندارویژه بابل و سید بهزاد حسنی مدیر موسسه حقوقی صلح آفرین و مردم منطقه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سایه نعمت پیامبر (ص) امکان دریافت وحی و تربیت دینی محقق می‌شود، افزود: انسان در سایه اسلام می‌تواند با شتاب در راه حق گام بردارد.

حجت الاسلام حسنی گفت: اگر نعمت امام معصوم برای جامعه بشری نبود انسان راه سعادت را نمی‌شناخت و در فراز و نشیب‌های حیات اجتماعی و سیاسی از مسیر سعادت و غفلت فاصله می‌گرفت.

وی با بیان اینکه دست یافتن به حقیقت توحید شروطی دارد، ادامه داد: امام رضا (ع) فرمود توحید دژ مستحکمی است که اگر انسان در آن قرار گرفت به سعادت دست می‌یابد و «ولایت» شرط آن است.

عضو جامعه روحانیون مبارز تهران ادامه داد: اگر انسان در عصر خود امامش را شناخت و در کنار امام ایستاد به حیات پر معنویت دینی دست می‌یابد و اگر از امام خود فاصله گیرد دارای زندگی جاهلیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه