English

امروز لزوم وجود بسیج در جامعه و در کشورهایی عراق و سوریه ثابت شده است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار با اشاره به اینکه امروز لزوم وجود بسیج در جامعه و در کشورهایی چون عراق و سوریه ثابت شده و به زودی طلیعه آن در سراسر جهان ایجاد می‌شود.

امروز لزوم وجود بسیج در جامعه و در کشورهایی عراق و سوریه ثابت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، قربان متولی در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج با شاخصه‌هایی همچون ولایتمداری، ابتکار عمل، اعتماد به نفس و اخلاص مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است و تداعی اقدام انقلابی و به هنگام است.

وی افزود: بسیج و سپاه نیز با استفاده از استعدادهای بسیار خوب مردمی به‌ویژه جوانان می‌توانند به شکوفا کردن استعدادهای و پیشرفت و آبادانی کشور کمک‌های مختلفی کند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر جویبار با اشاره به اینکه امروز لزوم وجود بسیج در جامعه و در کشورهایی چون عراق و سوریه ثابت شده و به زودی طلیعه آن در سراسر جهان ایجاد می‌شود گفت: قطعاً آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی‌مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

این مسوول با بیان اینکه قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما پیروز است تصریح کرد: شرط تحقق این پیروزی، پیشه‌کردن تقوای فردی و گروهی و انجام عمل صالح است که این دو عامل مهم، موجب جلب نصرت و همراهی خداوند می‌شود.

متولی گفت: بسیج جزء هیچ‌ یک از جناح‌های سیاسی نیست بلکه بسیج، جریان و رود عظیم جاری به سمت اهداف انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی