English

امکانات آموزش و پرورش مازندران نیازمند توجه بیشتر است

رییس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به نامه ای با امضای 12 نماینده استان به وزیر بیان داشت: امکانات آموزش و پرورش مازندران نیازمند توجه بیشتراست.

امکانات آموزش و پرورش مازندران نیازمند توجه بیشتر است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری گفت: نمایندگان استان باهدف تقویت دستگاه تعلیم و تربیت مازندران به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نامه نوشتند و از وی درخواست کردند نسبت به برطرف نمودن کمبودها و تامین امکانات و تجهیزات موردنیاز مدارس استان توجه بیشتری صورت گیرد.

نیازآذری با اشاره به گزارش جامع و تحلیلی آموزش و پرورش استان مازندران برای رهیافت های رشد و تعالی دانش آموزان و توانمندسازی فرهنگیان در چارچوب اسناد بالادستی و استفاده از ظرفیت های برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: نمایندگان دراین نامه از وزیر درخواست داشتند وزارتخانه گام های حمایتی  و عملی برای تحقق اسناد بالادستی با تخصیص منابع و مجوزهای لازم بردارد.

رئیس مجمع نمایندگان با تصریح اینکه درخواست نمایندگان مستند به گزارش تحلیلی و موضوعی آموزش و پرورش استان به تفکیک برنامه ها، ماموریت ها و معاونت ها بوده است، اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران آمادگی دارد مسائل کلان استان را در سطح ملی و بصورت تخصصی  پیگیری نماید و گزارش دستگاه های اجرایی می تواند دراین زمینه موثرباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی