English

کیفیت علمی دانشگاه کمال الملک روندی صعودی دارد

مؤسس دانشگاه کمال الملک نوشهر گفت:کیفیت علمی دانشگاه کمال الملک روندی صعودی دارد و گواه آن، پذیرش دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد در سال جاری است.

کیفیت علمی دانشگاه کمال الملک روندی صعودی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، کمال متاجی در جمع خبرنگاران بیان داشت: درخشش دانشگاه هنر و معماری کمال الملک در زمینه ارتقاء سطح کیفی علمی حاصل همدلی و همراهی اساتید بسیار با دانش و دلسوز این مرکز علمی هنر و معماری است.

وی با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت باید در قوه ابتکار برود و دانشجوی خلاق و فکور تربیت شود، تصریح کرد: خدمات دانشگاه هنر و معماری کمال الملک بر کسی پوشیده نیست و سال‌ها است که دانشجویان بسیاری را در رشته‌های مختلف هنری به صورت کاملاً علمی تربیت کرده است.

بنیانگذار و مؤسس دانشگاه کمال الملک نوشهر عنوان کرد: کیفیت بالای آموزشی همراه با جایگاه علمی بسیار بالای دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر در حوزه وزارت علوم سبب شده است تا هر سال بر تعداد جوانان علاقه‌مند و مشتاق به رشته‌های مختلف هنری و معماری برای ثبت نام افزوده شود به طوری که امسال در کارشناسی ارشد تعداد 291 نفر پذیرش داشتیم و این در شرایط کنونی بسیار رقم قابل توجهی است.

وی بیان کرد: نام این دانشگاه برگرفته از هنرمند بسیار بزرگ و معروف ایرانی یعنی استاد کمال الملک است و به خوبی نیز توانسته است آن شأن و جایگاه ارزنده این هنرمند فاخر ایرانی و یک دانشگاه به واقع در عمل علمی را با ایجاد فضای آموزشی بر اساس شیوه‌های نوین و به روز دنیا حفظ کند.

متاجی گفت: از شورای شهر و شهرداری نوشهر انتظار داریم تا به خاطر این همه خدمات علمی در حوزه هنر و معماری، یک خیابان به نام «کمال الملک» یا «دانشگاه» و یا یک میدان به نام «هنر» در این شهر نام‌گذاری شود و این انتظار زیادی نیست بلکه باید نوشهر را علاوه بر شهر بندری، یک شهر دانشگاهی نیز به مسافران و گردشگران معرفی شود تا روند توسعه همه جانبه آن سرعت بیشتری به خود بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه