English

بسیج تجلی اراده مردم است/برگزاری ۳۸۷ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه بسیج تجلی اراده مردم است، گفت: 387 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سوادکوه برگزار می شود.

بسیج تجلی اراده مردم است/برگزاری 387 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ابراهیمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با گرامی‌داشت آن، گفت: امام خمینی(ره) در زمانی که دشمن قصد تعرض به نظام نو‌پای اسلامی را داشت با تشکیل بسیج 20 میلیونی، شاهکار قرن را انجام داد و پس از گذشت سال‌ها به دور‌اندیشی امام راحل پی‌می‌بریم و بسیج نعمت بزرگ و غیر‌قابل انکاری برای حفظ نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به اهداف و ارزش‌های دینی و انقلابی کمک کرد، افزود: نظام ما پشتوانه مردمی دارد و بسیج برای دست‌یابی به اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بسیج تجلی اراده مردم است، خاطر‌نشان‌کرد: نگاه ویژه امام راحل و مقام‌معظم‌رهبری به بسیج و بسیجیان بیانگر ارزش و اهمیت آن است.

این مسؤول از برگزاری 387 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سوادکوه خبر‌داد و اظهار کرد: برنامه‌های محوری هم از 29 آبان تا پنجم آذر در شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود که اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی از اولویت‌های فعالیت در هفته بسیج است.

ابراهیمی به افتتاح خانه‌های افراد زیرپوشش کمیته امداد با همکاری بسیج‌سازندگی، افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی، همایش نهضت‌های روشنگری، تجلیل از قهرمانان ورزشی، برگزاری میز خدمت برای کاهش مشکلات مردم، همایش هیأت‌های امنا اماکن متبرک و روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، تجمع بسیجیان در برنامه "شکوه مقاومت" و یادواره 113 شهید محوری شهر زیراب  بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه هر‌کجا که نظام بخواهد، بسیجیان حضور پیدا می‌کنند به برنامه‌های کمک برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فرا‌خوان گروه‌های جهادی و متخصص برای اعزام به مناطق زلزله‌زده و تهیه و ارسال کمک‌های مردمی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه