English

انحلال اتحادیه مصنوعات هنری تسهیل در کار و فعالیت ادرای اعضا است

محمد محمدپور عمران انحلال اتحادیه مصنوعات هنری را تسهیل در کار و فعالیت ادرای اعضای آن دانست و اظهار کرد: کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان با حضور دستگاه اجرایی مختلف رای بر انحلال اتحادیه مصنوعات هنری داده اند.

انحلال اتحادیه مصنوعات هنری تسهیل در کار و فعالیت ادرای اعضا است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه دلیل انحلال اتحادیه مصنوعات هنری، درگیری و نزاع متعدد اتحادیه ها به خاطر تداخل کاری بود، تاکید کرد: با پیشرفت تکنولوژی و نزدیک شدن رسته های شغلی صنفی به یکدیگر این شاهد تداخل ایجاد شد.

وی افزود: تعدد تکنولوژی موجب شد تا ارائه خدمات اعضای این اتحادیه امکان تمایز نداشته باشد.

محمدپور با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی رسته های شغلی اصناف متناظر تعریف می شود، تصریح کرد: انحلال اتحادیه مصنوعات هنری بازتعریفی از یک رسته شغلی بود که به هیچ وجه به معنی از بین رفتن فضای کسب و کار کسی نیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت حامی تمامی اعضای این اتحادیه است.

وی تاکید کرد: امور اداری رسته های شغلی اتحادیه مصنوعات هنری در اتحادیه های مرتبط بازتعریف شده، این انحلال در یک مسیر قانونی اتفاق افتاده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تداخل های موجود موجب دعواهای صنفی هر روزه بین اتحادیه ها شده بود، اظهار کرد: هر روز بین چند اتحادیه درگیری وجود داشت که رسته های شغلی اتحادیه مصنوعات هنری مربط به وی است هرچند عمده مشکلات مطالبه حق عضویت اعضا بود.

محمدپور بروز چنین فضایی را موجب نارضایتی فعالان صنفی این اتحادیه دانست و اظهار کرد: اتحادیه های متعدد به اعضای اتحادیه مصنوعات هنری مراجعه کرده و اعلام می کرند، آنها نباید عضو این اتحادیه باشند این روند به گونه ای بود که یک واحد صنفی شاهد مراجعه چند اتحادیه دیگر برای دریافت حق عضویت می شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این تداخل، موجب موجب بروز نارضایتی و فشار مضاعف بر اعضای اتحادیه مصنوعات هنری بود، تصریح کرد: با شناخت درست از مشکلات پیش رو تصمیم به یک باز تعریف گرفتیم تا فشار مضاعف از اعضای این اتحادیه در دعواهای صنفی به خاطر حق عضویت و تمدید صدور پروانه، کاهش یابد.

وی انحلال اتحادیه مصنوعات هنری را تسهیل در کار و فعالیت ادرای اعضای آن دانست و اظهار کرد: کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان با حضور  دستگاه اجرایی مختلف رای بر انحلال اتحادیه مصنوعات هنری داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه