English

۱۴ محله آسیب پذیر در مازندران توسط بسیج رسیدگی می شود

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 14 محله آسیب پذیر در مازندران توسط بسیج رسیدگی می شود که در لیست مناطق آلوده ستاد مبارزه با موادمخدر قرار دارد

14 محله آسیب پذیر در مازندران توسط بسیج رسیدگی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه قرارگاه کشوری سپاه مقابله با آسیب های اجتماعی ابلاغ شده است و باید در مازندران راه اندازی شود، یادآور شد: این توان به صورت نقطه ای برای رفع آسیب ها به کار گرفته می شود.

بابایی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی در سه دهستان و 104 روستا در حال انجام فعالیت است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی و جامعه پزشکی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج طرح ها در کشور به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهاد اقتصادی در مازندران آموزش اشتغال و حمایت صنایع تبدیلی را در دستور کار دارد و نتیجه کار این قرارگاه در چهار سال گذشته ایجاد 20 هزار شغل کوچک با اعتبارات کوچک با سقف 140 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و غیر با اعتبارات داخلی بسیج بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: سالمسازی 14 ساحل پارک و 10 پارک پاک در مازندران در قرارگاه سازندگی از فعالیت بسیج بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه