English

مسوولان از رسانه‌ها به عنوان یک بازوی حمایتی برای رفع مشکلات شهر استفاده کنند

قربانعلی ولی‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در همراهی مسوولان برای توسعه شهرستان دارند، گفت: مسوولان از رسانه‌ها به عنوان یک بازوی حمایتی برای رفع نارسایی‌ها و مشکلات موجود شهری استفاده کنند.

مسوولان از رسانه‌ها به عنوان یک بازوی حمایتی برای رفع مشکلات شهر استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار کرد: استاندار مازندران در یک بازدید غیر رسمی در بابل حضور یافته بود بعد از دیدار و نشست با امام جمعه بابل به پیشنهادم از مجموعه گل نیلوفر به عنوان یک مجموعه تفریحی و گردشگری بابل بازدید کرد.

وی افزود: استاندار مازندران با ابراز خوشحالی از وجود این مجموعه گردشگری در بابل، پیشنهاد داد مشاغل خرد و صنایع دستی کوچک در این مجموعه راه‎اندازی تا در اشتغال منطقه نقش موثری ایفا کند.

فرماندار بابل تصریح کرد: در حال حاضر طرح مطالعاتی مجموعه گل نیلوفر در حال آماده سازی است.

این مسوول با اشاره به اینکه رویکرد فرمانداری، شورای شهر و شهردار منتخب بابل رفع مشکل فاضلاب تالاب حیدرکلا و توجه به این مجموعه گردشگری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز بابل اتحاد و همدلی مسؤولان و مردم برای رفع مشکلات در فضایی آرام و بدون حاشیه است.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در همراهی مسوولان برای توسعه شهرستان دارند، از مسوولان خواست از رسانه‌ها به عنوان یک بازوی حمایتی برای رفع نارسایی‌ها و مشکلات موجود شهری استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی