English

انتقاد امام جمعه نور از برخورد با روزنامه کیهان

امام جمعه شهرستان نور از برخورد با روزنامه کیهان انتقاد کرد و گفت: یمن خود موشک دارد و مقاومت می‌کند ما هم که امام حسینی هستیم هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

انتقاد امام جمعه نور از برخورد با روزنامه کیهان

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان نور بیان داشت: عده‌ای خود را به دنیا می‌فروشند، به متاع قلیل و لذت‌های آنی دنیا دل بستند و در صف دشمنان امام حسین(ع) ایستادند و در عین حال عده‌ای با درک درست تقوی عقبا و سعادت و خوشبختی آخرت را پذیرفتند و سعادتمند شدند.

این مسؤول به ظرفیت اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: حضور 20 میلیونی جاذبه مغناطیسی بود که بدون دعوتنامه و اجبار بلکه از سر شوق و اشتیاق و با سر برای زیارت امام حسین(ع) پیاده راهی کربلا شدند، عظمت این پیاده‌روی و زیارت در روایات فراوان آمده است که هر قدمش ثواب حج را دارد و نمی‌توان شکر این فضیلت را بجا آورد، این منتی است که خداوند و امام حسین(ع) بر ما گذاشت و ما باید قدر بدانیم و در راه آمام و ارزش‌ها ثابت قدم بمانیم.

امیری‌ارجمند ادامه داد: هفته وقف را در پیش داریم، یکی از حسنات ارزشمند در اسلام وقف است که بزرگان ما بسیار به آن اهتمام داشتند، موقوفات باقیمانده در شهرستان هم نشان از اهمیت این مردم به وقف و ارزش‌های اسلامی دارد، جوان‌ترها هم باید به آن احترام بگذارند و هم واقف باشند و هم حافظ موقوفات و رعایت نیات واقف که ارزشمند است.

وی به روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: هفته کتاب هم که با بزرگداشت علامه طباطبایی همراه است و نامگذاری شد، بر اهمیت کتاب و کتابخوانی می‌افزاید.

خطیب جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: سرانه مطالعه در کشور دو الی 15 دقیقه است، در ژاپن سرانه مطالعه 90 دقیقه است، مطالعه سبب افزایش درک و فهم می‌شود و مانع آسیب می‌شود و در عوض جهل سبب افزایش آسیب و شرارت می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در هفته گذشته شاهد بودیم سعد حریری نخست وزیر لبنان از رسانه‌های عربستان استعفای خود را اعلام کرد، کاری که در هیچ جای دنیا مرسوم نبوده و نیست، کاری غیر متعارف که با دستور عربستان انجام و اعلام کرد ایران و حزب‌الله مانع کار و پیشرفت ما است، همان حرفی که دشمنان اعلام کردند که ایران موجب ناامنی منطقه است، ما به درخواست دولت و ملت عراق و سوریه در کنار آنان برای ایجاد و حفظ امنیت حضور پیدا کردیم.

امیری‌ارجمند تصریح کرد: ناامنی را شما ایجاد کردید که با فروش صدها میلیارد دلار سلاح به عربستان و گروه‌های تکفیری و داعشی منطقه و دنیا را ناامن کردید و از کشورها به ویژه عربستان باج‌خواهی می‌کنید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به دستگیری، حبس و کشتن شاهزاده‌های سعودی و مسدود کردن حساب‌های آنان اشاره کرد و افزود: این از اتفاقاتی است که به بهانه رسیدن بر مسند بن سلمان انجام شد اگر این افراد مفسد هستند باید گفت اساسا همه شاهزاده‌های سعودی فاسد هستند و باید رژیم سعودی کاملا از بین برود تا فساد از بین برود.

امام جمعه شهرستان نور از برخورد با روزنامه کیهان انتقاد کرد و گفت: یمن خود موشک دارد و مقاومت می‌کند ما هم که امام حسینی هستیم هرگز کوتاه نخواهیم آمد و تا آخر مقاومت می‌کنیم، مسلمانی تنها به نماز و روزه نیست مسلمان باید در برابر دشمنان بایستد و مقاومت کند تا اسلام به دست صاحب اصلی اش برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه