English

مرکز تجارت جهانی خاویار باید در مازندران ایجاد شود

استاندار مازندران بیان کرد: مرکز تجارت جهانی خاویار باید در مازندران ایجاد شود و مراکز تحقیقاتی این استان نیز باید به‌ طور منظم مسائل مربوط به دریای خزر را پایش کنند.

مرکز تجارت جهانی خاویار باید در مازندران ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی در نشستی که با دست‌اندرکاران حوزه جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 13 هزار فارغ‌التحصیل کشاورزی در این استان داریم، آن را یک ظرفیت مهم دانست و اضافه کرد: باید کانون‌های کانون‌های مشاوره‌ای و راهنمایی در حوزه کشاورزی را فعال و تشکل‌های جدید کسب و کار و هدایت کشاورزی را راه‌اندازی کنیم.

وی توسعه بازار را راه نجات بخش کشاورزی مازندران دانست و در همین راستا، ظرفیت‌سازی جهت توسعه صادرات را یک ضرورت اساسی عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: مرکز تجارت جهانی خاویار باید در مازندران ایجاد شود و مراکز تحقیقاتی این استان نیز باید به‌طور منظم مسائل مربوط به دریای خزر را پایش کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر کشاورزی در مازندران گفت: سراسر این استان کانون اقتصاد مقاومتی است و باید از این امتیاز مهم برای توسعه درون‌زا که از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است، بهره ببریم.

استاندار مازندران افزود: می‌توانیم ظرفیت فعلی بخش کشاورزی در مازندران را با برنامه‌ریزی درست به دوبرابر یعنی بیش از 10 میلیون تن برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه