English

اعضای شورا از نظر نخبگان شهر و نظرات جمعی استفاده کنند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اعضای شورای شهر تنکابن از نظر نخبگان و نظرات جمعی استفاده کنند.

اعضای شورا از نظر نخبگان شهر و نظرات جمعی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، شمس‌الله شریعت‌نژاد به طرح برخی اتهامات از سوی عضوی از شورای شهر تنکابن مبنی بر مداخله در انتخاب شهردار گفت: حتی اگر از نظر قانون هم می‌توانستم هرگز تلاش نکرده و نمی‌کنم کسی را بر مسندی بنشانم و در مواردی که به بنده ارتباط ندارد نیز هرگز دخالت نمی‌کنم و شاید در اموری نظر مشورتی از ما بگیرند اما دخالت و اعمال فشار برای انتصاب را قویا تکذیب می‌کنم.

نماینده مردم تنکابن و رامسر افزود: بیش از 70 درصد عملکرد و کار اعضای شورا انتخاب شهردار است و در نهایت رای اعضای شورای شهر شهردار را انتخاب می‌کند الان چند ماه است کار شورای شهر دوره پنجم می‌گذرد و در تهران به آن بزرگی با همه مسائل و مشکلات شهردار انتخاب شد اما در تنکابن هنوز کاری نشده است.

وی افزود: این دوستان به‌جای انداختن ضعف خود بر گردن دیگران بهتر است به وظیفه ذاتی و مسوولیتی که در قبال آرای مردم دارند عمل کنند و بگویند چرا شهری با بیش از ۵۵ هزار جمعیت و این همه ظرفیت از شهر کوچکی مانند سلمان‌شهر کمتر درآمد دارد؟ چرا رودخانه چشمه کیله با این همه ظرفیت و فرصت در بخش‌های توریسم، درآمدزایی و غیره بدون استفاده مانده است.

 نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از عضو شورایی که این گونه ادعایی دارد بپرسید آیا برای یکبار با شریعت‌نژاد در این باره تماس گرفتید یا شریعت‌نژاد به شما زنگ زده است؟! چرا برای کاری که مهم است از نظر نخبگان شهر و نظرات جمعی که به شما رای داده‌اند استفاده نمی‌کنید؟! چرا ضعف و کوتاهی خود را به گردن دیگران می‌اندازید؟! با عوام‌فریبی کاری پیش نمی‌رود و رفتار شخص نشان دهنده توانمندی اوست و باید به عنوان مسؤول روزی به کسانی که به شما راه دادند پاسخگو باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه