English

مدیریت صحیح آب برای شهر نکا بسیار ضروری و مهم است

معاون فرماندار نکا با اعلام اینکه آب، یکی از زیر ساخت‌های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی است، بیان کرد: مدیریت صحیح آب برای ما بسیار ضروری و مهم است.

مدیریت صحیح آب برای شهر نکا بسیار ضروری و مهم است

به گزارش خبرگزاری موج، علی غلامیان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان نکا اظهار کرد: شناسایی، انسداد و پلمب چاه‌های غیرمجاز در شهرستان نکا با قوت در حال انجام است تا حفاظت مناسب از منابع آب انجام شود.

وی با تأکید بر مدیریت و استفاده صحیح از منابع آب شهرستان نکا افزود: حفظ منابع آبی موجود و تلاش برای مدیریت درست منابع آب و جلوگیری از هدر رفت آن از مسائل و وظایف مهمی است که برعهده داریم.

معاون فرماندار نکا گفت: فرهنگ‎سازی استفاده درست و بهینه از آب، صرفه‌جویی در مصرف و جلوگیری از اسراف از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول اولویت اصلی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان نکا را برخورد قانونی با چاه‌های حفر شده غیرمجاز و چاه‌هایی که اضافه برداشت دارند عنوان کرد و یادآور شد: حفاظت از این منابع حیاتی وظیفه همه دستگاه‌های شهرستان است.

غلامیان با اعلام اینکه آب، یکی از زیر ساخت‌های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی است، بیان کرد: مدیریت صحیح آب برای ما بسیار ضروری و مهم است.

وی با تأکید بر بهینه‌سازی مصرف آب و اصلاح الگوی کشت، یادآور شد: باید با استفاده درست از این منابع زیرزمینی آن را برای آیندگان حفظ کنیم.

معاون فرماندار نکا با اشاره به اینکه میزان برداشت آب در شهرستان نکا بیشتر از میزان ورود آب به سفره‌های زیرزمینی است، گفت: باید با مدیریت و نظارت صحیح بر مصرف آب، مقدار ورودی و خروجی آب سفره‌های زیرزمینی را در حالت برابری قرار دهیم.

این مسوول افزود: انتظار داریم تا آب منطقه‌ای با پیگیری جدی و با قاطعیت نسبت به تخلفاتی که صورت می‌گیرد، برخورد کند.

غلامیان با تأکید بر آگاهی‌بخشی مردم برای صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از اسراف و هدر رفت آن گفت: باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب، به مردم آموزش داده شود و با فرهنگ‌سازی مناسب و صحیح مانع از بروز این مشکلات شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه