English

تسلیت مجمع نمایندگان مازندران به بازماندگان حادثه تاسف بار محور سوادکوه

در پی حادثه تاثر انگیز واژگونی اتوبوس تهران - گنبد در محور سوادکوه و کشته و مصدوم شدن 38 نفر ( 14 کشته و 24 زخمی) از هموطنان، رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ مراتب همدردی و تاسف اعضای مجمع نمایندگان استان را اعلام کرد و خواستار اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای کاهش حوادث جاده ای شد.

تسلیت مجمع نمایندگان مازندران به بازماندگان حادثه تاسف بار محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری تلفات جاده ای را در کشور نگران کننده خواند و از بی توجهی به این همه حوادث تلخ و مرگبار ابراز تاسف کرد و از این که شنیدن اخبار حوادث و سوانح رانندگی برای جامعه عادی شده خواستار اجماع ملی برای کاهش حوادث رانندگی شد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس در خصوص موضع مجلس شورای اسلامی نسبت به این دسته از حوادث گفت: از دستگاه های مرتبط بالاخص وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا می خواهیم گزارش این حادثه را در اولین جلسه کمیسیون عمران ارائه و در جهت کاهش این حوادث ناگوار طبق دستور معاون اول ریاست جمهور در خصوص تهیه نقشه ایمنی راه؛ برنامه اجرایی وعاجل ارائه نماید.

نماینده بابل با اشاره به نقش عوامل انسانی و نقص فنی خودرو در حوادث جاده ای خواستار اعمال مقررات سخگیرانه و نظارت شدیدتر برای کاهش تصادفات گردید.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خسارات مادی و معنوی ناشی از حوادث جاده ای در کشور را بسیار سنگین دانست و از بی توجهی عمومی به عدم اجرای قوانین رانندگی انتقاد کرد.

نماینده بابل با تاکید بر مسوولیت نظارتی و کنترولی دولت و دستگاه های ذیربط در اجرای قوانین و مقررات به جنبه های حقوقی حوادث مختلف اشاره و اظهار داشت اگرمجریان و  دستگاه های اجرایی در اعمال قانون کوتاهی و قصور داشته باشند آیا نباید تحت پیگیرد قرار بگیرند. چطور دراین گونه حوادث فقط راننده مقصر شناخته می شود حال آنکه مجموعه ای از مسوولین و دستگاه هایی که اجازه حرکت خودرو می دهند باید پاسخگو باشند و تا کی باید نقص فنی و عامل انسانی این همه فاجعه در کشور به وجود بیاورد.

وی با تشکر از خدمات نیروهای امدادی در این حادثه ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت مردم و جدیت نهادهای مسوول شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه