English

هفت مرحله طرح ملی خادم تاکنون با موفقیت در مازندران اجرا شد

مجتبی اکبری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی خادم تاکنون 7 مرحله با موفقیت در استان اجرا شد که تیم‌های داوطلب خادم، آموزش طرح مزبور با مراجعه به منازل ده هزار و 213خانواده در شهرهای مختلف استان به ارائه آموزش‌های امدادی پرداختند.

هفت مرحله طرح ملی خادم تاکنون با موفقیت در مازندران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به فعالیت 179 تیم داوطلب خادم در مرحله هفتم افزود: موضوع ارائه شده در مرحله هفتم آشنایی خانواده ها با کیف شرایط اضطرار بوده است.

وی با اشاره به اینکه هر مرحله طرح خادم با موضوع خاصی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: طرح ملی «خـانواده آماده در مـخاطرات» یا جنبش «خادم»، یک تلاش دسته‌جمعی است برای آموزش خانواده‌های ایرانی، برای اینکه بتوانند در برابر مخاطراتی که آنها را تهدید می‌کند، آماده شوند.

اکبری افزود: برای افزایش تاب‌آوری جامعه که همان تقویت قدرت جامعه برای بازگشت به وضع عادی پس از وقوع مخاطرات محسوب می‌شود، ارائه آموزش های همگانی مؤثر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: شعار محوری و اختصاصی هلال‌احمر در استان مازندران «من خانواده ام را دوست دارم» است و در قالب این طرح که هم اکنون در مناطق مختلف استان در دست اجرا قرار دارد رابطان و داوطلبان خادم آموزش دیده و مجرب جمعیت هلال احمر به منازل شهروندان مراجعه کرده و اطلاعات تدوین شده امدادی را در قالب بسته آموزشی کوتاه مدت و فشرده به اعضای خانوار ارائه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مراجعه به در منازل خانوارها توسط داوطلبان و امدادگران هلال احمر در 12 مرحله انجام می شود و در هر مرحله آموزش های کوتاه و سرپایی با موضوع خود امدادی و دگر امدادی به مدت 5 تا 10 دقیقه  ارائه می شود.

اکبری گفت: آنچه مهم است همکاری و تعامل شهروندان با عوامل جمعیت هلال احمر که درواقع تسهیل گران این فرآیند ملی و مهم هستند، شرط موثر موفقیت این برنامه است و از تمامی خانواده ها می خواهیم با نیروهای جمعیت هلال احمر استان همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه