English

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور؛

۴۱۰ خانه مسکن محرومان در مازندران وجود دارد

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: در مازندران 410 خانه مسکن محرومان وجود دارد که بیش از نیمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و خانواده‌ها در آن اسکان یافتند.

410 خانه مسکن محرومان در مازندران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، هادی‌درفشی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک واحد مسکن محرومان در شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران گفت:  مأموریت اصلی بنیاد برای ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است ولی برای ساخت این نوع مسکن در شهرهای بزرگ نیز مشکل خاصی نداریم.

وی به وضعیت مسکن محرومین در استان مازندران اشاره و عنوان کرد: در مازندران 410 خانه مسکن محرومان وجود دارد که بیش از نیمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و خانواده‌ها در آن اسکان یافتند.

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور بر مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی تأکید کرد و گفت: طرح ملی مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی از سال ۱۳۸۴ شروع شده و سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی جدید را زیر پوشش ساخت و مقاوم‌سازی در مناطق روستایی کشور داریم.

درفشی افزود: برای هر واحد بین 18 تا 20 میلیون تومان هزینه‌ و کمک‌های  نیز از حساب صد امام(ره) برای این خانه‌ها هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 200هزار واحد محرومین در کشور اختصاص پیدا کرده است.

 معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور  اظهار کرد: حدود 5 تا 10هزار واحد مسکن نیز سالانه از حساب صدر امام(ره) برای محروم ساخته می­‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی