English

شهردار جدید بابل:

باید از سرمایه‌های بابل محافظت شود/ برنامه ای برای عزل و نصب مدیران ندارم

محسن کبود فیروزجایی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم باید از سرمایه‌های بابل محافظت شود، گفت:برنامه ای برای عزل و نصب مدیران ندارم.

باید از سرمایه‌های بابل محافظت شود/ برنامه ای برای عزل و نصب مدیران ندارم

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار بابل اظهار کرد: بررسی مشکلات به شکل کارشناسی، یکی از برنامه‌های اصلی‌ام بوده و بدون بررسی و کار کارشناسی اقدامی درباره مسائل شهری انجام نمی‌شود.

 وی افزود: برای ارزیابی نقاط ضعف و قدرت شهرداری، از معاونان و مدیران شهرداری درخواست کردم برنامه‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا 6 ماه نسخت سال 96 را در اختیارم قرار دهند تا نکات ضعف و قدرت حوزه‌های مختلف شهری ارزیابی و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنیم.

 شهردار بابل تصریح کرد: از زمان انتخاب بنده تاکنون شایعات مختلفی درباره انتصاب مدیران جدید در شهرداری انجام شده است که اعلام می‌کنم، بدون مطالعه رزومه، توانمندی و فعالیت افراد، برنامه‌ای برای عزل و نصب مدیران ندارم و با تامل و بعد از بررسی رزومه‌ها نسبت به انتصاب مدیران اقدام خواهم کرد.

این مسؤول درباره بررسی و رفع مشکلات مجموعه گل نیلوفر و پارک شهید شکری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها از سرمایه‌های شهری بابل هستند و اعتقاد دارم باید از سرمایه‌های بابل محافظت شود.

کبودفیروزجایی یادآور شد: تا زمانی که مشکلات پروژه‌های قبلی به عنوان سرمایه‌های شهری رفع نشود پروژه‌های جدیدی تعریف نمی‌شود.

وی توجه به پارک محلات را یکی اولویت‌های خود برشمرد و ادامه داد: توجه به شادابی و رفاه اجتماعی شهروندان یکی از وظایف اصلی شهرداری بابل است که سعی می‌کنم در این حوزه با برنامه‌ریزی مناسب شرایط مطلوبی را برای شهروندان ایجاد کنم.

 شهردار بابل با اشاره به اینکه برای توسعه شهری از نظر علماء، اندیشمندان و  نخبگان شهری استفاده می‌کنم، تصریح کرد: در صدد هستم دغدغه‌های امام جمعه بابل را به عنوان یک سرمایه بزرگ شهری پیگیری کنم تا با انجام کار درست و مطلوب رضایت شهروندان بابل فراهم شود.

کبودفیروزجایی با اشاره به اینکه توسعه بابل به حمایت و همدلی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه مردم فهیم بابل نیاز دارد، گفت: انتظار داریم در سایه تعامل و همدلی شهری زیبا و توسعه یافته داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی