English

خانواده های شهدا و ایثارگران انسان های کم توقع و وارسته هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران انسانهای کم توقع و وارسته هستند.

خانواده های شهدا و ایثارگران انسان های کم توقع و وارسته هستند

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی رضایی به منظور ادای احترام و تکریم و تجلیل از اسوه های صبر و استقامت، در شهرستان بهشهر از پنج ایثارگر بستری در منزل عیادت و از آنان دلجویی به عمل آورد.

مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران مازندران از مادر صبور سه شهید گرانقدر عباسعلی، علیرضا و حمید رضا باطبی ، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی و عباس خادمیان ، والدین شهید معظم سید حسین بنی کاظمی، جانباز سرافراز 70 درصد حسن زرهانش و جانباز عزیز هفتاد درصد سردار عباسعلی ییلاقی عیادت کرد.

رضایی در این دیدارها،ضمن گفتگو و بررسی وضعیت درمانی این عزیزان ، عمده ترین مسائل و مشکلات (اشتغال فرزندان ....) را مورد پیگیری و در خصوص موضوعات مطرح شده ،توضیحات لازم را ارائه نمود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار از پنج ایثارگر بهشهر طی گفتگویی اظهارداشت: خانواده های شهدا و ایثارگران انسانهای با صداقت، کم توقع و وارسته هستند و تجلیل از این اسوه های صبر و پایداری ، بر همگان واجب است.

وی افزود: پدران و مادران شهدا دارای عزت و احترام و منزلت هستند و این مقام و بزرگی را خداوند به این عزیزان داده است .

رضایی گفت: امروز همه ما باید از ایثارگران سپاسگزاری کنیم و از صبر و متانت و پایمردی و ایثار آنان، قدرشناسی نماییم چرا که اینان قوت قلب مسئولین در حل مشکلات محسوب می شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: شهدای گرانقدر ، ایثارگران و خانواده های بزرگوارشان به نظام و میهن اسلامی عزت بخشیدند و نزد ملت ما همیشه سربلند و عزیز هستند.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه