English

همگرایی نمایندگان مازندران برای پیگیری مسائل و مشکلات استان در سطح ملی

رئیس مجموع نمایندگان مازندران با تأکید بر همگرایی نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان در سطح ملی گفت: تلاش داریم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و با انسجام و برنامه‌ریزی در بودجه سال آینده نقش‌آفرینی موثرتری داشته باشیم.

همگرایی نمایندگان مازندران برای پیگیری مسائل و مشکلات استان در سطح ملی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری درباره سه مکاتبه اخیر نمایندگان استان با مقامات ارشد اظهار کرد: پس از چند نشست تخصصی پیرامون مسائل استان تصمیم گرفته شد پیرامون تقویت صادرات خارجی به‌ویژه مرکبات، حمایت از پارک علم و فناوری مازندران و طرح مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان فرهنگی با رئیس‌جمهور و معاونانش مکاتبه دسته جمعی داشته باشیم و مسائل هر بخش را به دولت منعکس کنیم.

وی به نشست با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی پیرامون صادرات مرکبات اشاره کرد و گفت: مرکبات و کیوی مازندران علاوه بر تأمین نیازهای داخلی قابلیت صادراتی داشته و از دولت پرداخت یارانه و مشوق‌های صادراتی، اعطای تسهیلات بانکی، خدمات حمل و نقل  و برقراری تعرفه ترجیحی را خواستار شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: در این مکاتبه با توجه به خسارت ناشی از برف پارسال و عدم حمایت دولت مطالبات تجار و  باغداران مازندرانی تاکید شده است.

نیازآذری، مکاتبه بعدی نمایندگان را درباره پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان و ساماندهی نظام ملی نوآوری در زمینه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: حمایت موثر از پارک‌های علم و فنآوری از طریق ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی در برای تقویت ماموریت‌های نهادی این مراکز مورد مطالبه و توجه نمایندگان استان از رییس سازمان برنامه و بودجه بود.

وی تکریم وجوه منزلتی و معیشتی بازنشستگان به‌ویژه فرهنگیان  را از دغدغه‌های نمایندگان استان دانست و خاطرنشان کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جلسات،مکاتبه‌ها و پیگیری‌هایی صورت گرفته و در قانون بودجه سال 97 در صورت موافقت و پیشنهاد دولت ترمیم‌های لازم برای حقوق و معیشت بازنشستگان مصوب شده است.

رئیس مجموع نمایندگان مازندران با تأکید بر همگرایی نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان در سطح ملی، گفت: تلاش داریم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و با انسجام و برنامه‌ریزی در بودجه سال آینده نقش‌آفرینی موثرتری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه