English

جشنواره‌های فرهنگی هنری قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، گفت: جشنواره‌های فرهنگی هنری قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شود.

جشنواره‌های فرهنگی هنری قرآن و عترت در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، احد جاودانی از برگزاری دومین هفته قرآن و عترت اسفند ماه امسال در مازندران خبر داد.

وی افزود: این برنامه پنجم تا یازدهم اسفندماه در سراسر استان برگزار و سال گذشته نخستین هفته قرآن و عترت با 210 برنامه فرهنگی، هنری و دینی برگزار شد.

جاودانی گفت: موسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی ساری، موسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم ساری، قرارگاه خاتم الاوصیا مازندران، بسیج هنرمندان استان و دانشگاه مازندران در برگزاری این رویدادبا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری خواهند داشت.

وی برگزاری جشنواره شعر و داستان، جشنواره مقاله‌نویسی، جشنواره هنرهای تجسمی در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی، جشنواره هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر خیابانی و تعزیه، جشنواره‌های هنرهای سینمایی در رشته‌های فیلم کوتاه و مستند و فیلم‌نامه نویسی و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی با موضوع قرآن و عترت را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

جاودانی با بیان اینکه به‌مناسبت هفته قرآن و عترت مسابقات قرآنی، کارگاه عملی و آموزشی (ورک شاپ) و گفت‌وگوهای قرآنی نیز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: برترین‌های مسابقات و جشنواره‌های هفته قرآن و عترت مازندران در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه