English

تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و وضعیت جوی نیز آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و وضعیت جوی نیز آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس سفری ایمن و بدون خطر را برای رانندگان رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، رعایت سرعت مطمئنه،پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی به‌ویژه در روزهای بارانی از توصیه‌های پلیس است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

قدمی ادامه داد: موضوع دیگر بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان ضروری است و در صورت بروز تصادف و حادثه توجه به این مهم از صدمات بیشتر جلوگیری می‌کند.

وی در مورد انسداد شبانه محور کندوان، تصریح کرد: محورهای کندوان از ساعت 21:30 تا 5 بامداد روزهای شنبه، یک‌شنبه،دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته مسدود اعلام شده و این محدودیت تا 10 آذر ماه امسال ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه