English

تفاهم مجمع نمایندگان مازندران با وزارت کشور برای معرفی استاندار جدید

حسین نیازآذری گفت:تفاهم مجمع نمایندگان مازندران با وزارت کشور برای معرفی مهندس محمد اسلامی به هیات دولت برای تصدی استانداری مازندران صورت گرفت.

تفاهم مجمع نمایندگان مازندران با وزارت کشور برای معرفی استاندار جدید

به گزارش خبرگزاری موج، رییس مجمع نمایندگان استان مازندران بیان داشت: بنا به دعوت وزارت کشور امروز نشستی در دفتر وزیر کشور وبا حضور مهندس محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت کشور به دولت برای تصدی پست استانداری مازندران تشکیل شدو پس از استماع  برنامه ها و دیدگاه های مهندس اسلامی و طرح نظرات و دغدغه های نمایندگان بین مجمع نمایندگان مازندران و وزارت کشور تفاهم لازم برای معرفی مهندس اسلامی به دولت  انجام گرفت.

نیازآذری با بیان اینکه سیاست دولت انتخاب استانداران غیربومی است تاکید کرد مجمع نمایندگان مازندران قبلا سه گزینه بومی به وزارت کشور معرفی کرد ولی وزارت کشور بر انتخاب استانداران غیر بومی اصرار دارد. ومجمع نمایندگان بجز سه نفر قبلی گزینه جدیدی معرفی نکرد و در جلسه امروز روی گزینه مهندس اسلامی با وزارت کشور به تفاهم رسیدیم.

 وی ادامه داد درباره بومی یا غیر بومی بودن استانداران دیدگاه های متفاوتی درمجلس و دولت وجود دارد و باید این تجربه راهم امتحان کنیم تا چه نتیجه ای خواهد داشت.

نماینده بابل  سوابق ، تجارب و تخصص مهندس محمد اسلامی را برای استانداری مازندران مناسب دانست و افزود: ایشان برنامه های خوبی برای مدیریت استان مازندران دارد و مجمع نمایندگان ضمن احترام به نظر دولت برای خدمت به مردم با ایشان همکاری خواهد کرد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران ازاین که پرونده استاندارمازندران چه زمانی در دولت بررسی می شود اظهار داشت  بنا به گفته معاون سیاسی وزیر کشوراحتمالا یک شنبه آینده پرونده مهندس اسلامی در دولت مطرح می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه