English

برگزاری تفسیر سوره حجرات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه تفسیر سوره حجرات با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

برگزاری تفسیر سوره حجرات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

به گزارش خبرگزاری موج، مسوول امور اجتماعی فرهنگی دانشگاه آزاد نور در این نشست گفت: این سوره در «مدینه» نازل شده و ۱۸ آیه دارد و مسائل بسیار مهمى در ارتباط با شخص پیامبر و جامعه اسلامى نسبت به یکدیگر مطرح شده است.

حجت الاسلام حلیمی بیان کرد: قصد داریم در این دوره بیشتر به سمت اخلاق اجتماعی که در این سوره به آن پرداخته شده بپردازیم و اخلاق اجتماعی یکی از مسائل امروز جهان نیز می باشد.

مسوول امور اجتماعی فرهنگی واحد نور اهمیت تقوا و جایگاه انسان در نزد خدا را یکی دیگر از محورهای مهم این سوره ی قرآن بیان کرد و گفت: ایمان تنها به گفتار نیست بلکه باید علاوه بر اعتقاد قلبى، آثار آن در اعمال انسانى و در جهاد با اموال و نفوس آشکار گردد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص سوره حجرات گفت: هر کس سوره «حجرات» را بخواند به عدد تمام کسانى که خدا را اطاعت یا عصیان کرده‏اند ده حسنه به او داده مى‏شود.

تفسیر سوره حجرات طبق بخشنامه سازمان مرکزی و همزمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، در این واحد دانشگاهی نیز برگزار می شود که پس از پایان دوره توسط امور فرهنگی دانشگاه به عنوان آشنایی با تفسیر سوره ی حجرات به مدت ۳۲ ساعت برای شرکت کنندگان گواهی صادر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه