English

توزیع ۵۰۰ سبد کالا به نیازمندان در طرح ملی همای رحمت

رئیس جمعیت هلال‌احمر بابل از توزیع ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان بابل در طرح ملی همای رحمت خبرداد.

توزیع ۵۰۰ سبد کالا به نیازمندان در طرح ملی همای رحمت

به گزارش خبرگزاری موج، علی پورباقر، رئیس جمعیت هلال احمر بابل اظهار کرد: در طرح ملی همای رحمت جمعیت هلال احمر بابل بیش از ۲۰۰ نفر از خیران، جوانان داوطلب، امدادگران، اصناف، شورای شهر، شهرداری، اداره ثبت و اسناد و آموزش و پرورش مشارکت داشتند.

پورباقر با اشاره به اینکه میانگین ارزش اعتباری هر سبد ۱۰۰ هزار تومان است، افزود: هر سبد شامل اقلامی چون برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا، رب، شکر، قند، خرما، چای و مرغ است.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل تصریح کرد: این طرح بیش از ۱۰ سال است که در کشور اجرا شده و ۱۵ روز قبل از ماه مبارک رمضان تا آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این مسوول از برپایی سفره بزرگ مهربانی در سفره ولایت در ۱۲ تیرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی این سفره با هدف همدلی و در کنار هم بودن نیازمندان و توانمندان و احیا فرهنگ وقف هلال احمر در حسینیه بزرگ چهل ستون با همکاری امام جمعه، شورا و شهرداری امیرکلا و همچنین خیران و داوطلبان جمعیت برگزار می‌شود.

پورباقر یادآور شد: در این طرح داوطلبان و خیران با بازدید از بیمارستان و دیدار از کودکان بیمار بیمارستان کودکان امیرکلا و اهداء اسباب بازی به آنها از خانواده‌های این بیماران نیز برای حضور در این سفره مهربانی دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بابل آماده بستن عقد قرارداد همکاری در زمینه‌های مختلف با نهاد‌های دولتی و خصوصی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این جمعیت فعال کردن دهیاری‌ها است که خانه‌های هلال مدیریت بحران را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل اضافه کرد: خانه هلال مدیریت بحران با هدف آموزش و تقویت تیم امدادی روستایی است تا در زمان وقوع حادثه مردم همان منطقه قدرت مدیریت بحران را تا حضور جمعیت هلال امر داشته باشند.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه