English

امکان ایجاد صنایع وابسته به گاز در مازندران فراهم شد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مکان ایجاد صنایع وابسته به گاز در مازندران فراهم شده است.

امکان ایجاد صنایع وابسته به گاز در مازندران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: خط 42 اینچ انتقال گاز دامغان به مازندران که از مسیر ساری کیاسر در حال انجام بوده، ظرفیت خوبی برای استان به وجود آورده است.

وی بیان کرد: امکان ایجاد صنایع وابسته به گاز در مازندران فراهم شده است و بخش خصوصی نیز می‌تواند برای احداث یک کارخانه در این زمینه با بررسی میدانی ورود پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واحدهای صنایع انرژی‌بر می‌توان از این امکانات فراهم شده گاز در مازندران استفاده کنند، اضافه کرد: زمینه تغییر سوخت در برخی از صنایع از گاز به گازوئیل فراهم شده و مجتمع‌های بزرگ اقتصادی مسکونی نیز می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه تمامی روستاها می‌توانند زیر پوشش خدمات گازرسانی قرار گیرند، افزود: برخی روستاها از چوب برای سوخت استفاده می‌کردند که امکان استفاده از گاز برای سوخت این روستاها فراهم شده است که منافع خوبی به همراه دارد.

وی با اعلام اینکه شهر کیاسر گازرسانی شد امکان استفاده از گاز در این شهر فراهم شده است، تصریح کرد: پیمانکارهای مختلف در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه در حال فعالیت هستند که اعتبار آن تأمین شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تقریباً تمام روستاهای مازندران می‌توانند امکانات گاز فراهم شده البته براساس برنامه زمان‌بندی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه