English

ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب ۴۰۰ مدال آسیایی و المپیک شدند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب ۴۰۰ مدال آسیایی و المپیک شدند، اظهار کرد: امسال بیش از ۳۰۰ مدال نمایندگان ملی‌پوش مازندرانی کسب شد که تا پایان سال رکورد سال گذشته شکسته می‌شود.

ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب ۴۰۰ مدال آسیایی و المپیک شدند

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب حسین زادگان بیان داشت: ۱۵۰ هزار ورزشکار در حوزه ورزش استان فعالیت دارند که 50 هزار بیمه ورزشی در سال جاری صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تصریح کرد: مازندران در ورزش قهرمانی رتبه یک کشور و در ورزش همگانی رتبه دو کشور را دارد و این دو همگام با هم پیش می‌روند.

این مسوول با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: باید هدفمند کار کنیم و مسیر ساماندهی و سازماندهی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بیش از 10 هزار مربی در دستگاه ورزشی فعالیت می‌کنند که به ازاری هر ۱۲ ورزشکار یک مربی در استان وجود دارد.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به علاقه‌مندی مردم مازندران به ورزش، ظرفیت فعلی پاسخگوی نیاز استانی نیست و باید تلاش کنیم که سرانه ورزشی استان مازندران افزایش یابد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه ۴۸۶ مکان دولتی ورزشی در مازندران وجود دارد،گفت: از این تعداد ۱۷۰ مکان روباز و ۳۱۶ سالن سرپوشیده در استان وجود دارد که در اختیار ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بیان کرد: 787 هیأت  ورزشی در استان در ۵۰ رشته در توسعه استان فعالیت می‌کنند.

حسین زادگان اضافه کرد: در ارزیابی‌ها، کارکرد و عملکرد اداره ورزش و جوانان توانسته شأن مردم مازندران را حفظ کند و در  سطح  کشوری رتبه خوبی به‌دست آورده است.

وی با بیان اینکه مازندران در زمینه چاقی رتبه چهار کشور را دارد، گفت: مردم باید به ورزش بدنی دعوت شوند و دست‌کم هفته‌ای سه بار هفته ورزش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اهدای مدال قهرمانی بسیاری از قهرمانان به خانواده‌های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: همانطور که شهدا با خون پاک‌شان پرچم کشور عزیزمان را استوار و پایدار کردند، قهرمانان ورزش نیز با افتخارآفرینی و مدال‌آوری ضمن اهتزاز پرچم کشورمان با اهدای مدال قهرمانی قدردان ایثارگری و شهامت خون پاک شهدا هستند و با افتخار راه و مسیر شهدا را ادامه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه