English

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی؛

سرانه امکانات ورزشی شهرستان بابل بسیار ناچیز است/ ورزش بابل مدیون خیرین و مشارکت بخش خصوصی می باشد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرانه امکانات ورزشی شهرستان بابل بسیار ناچیز است،افزود:ورزش بابل مدیون خیرین و مشارکت بخش خصوصی می باشد.

سرانه امکانات ورزشی شهرستان بابل بسیار ناچیز است/ ورزش بابل مدیون خیرین و مشارکت بخش خصوصی می باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری در گفت و گویی بمناسبت هفته تربیت بدنی با اعلام اینکه سرانه امکانات ورزشی در پرجمعیت تربن شهرستان استان مازندران بسیار ناچیز است خاطرنشان کرد ورزش بابل مدیون خیرین و مشارکت بخش خصوصی می باشد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران افزود: خطه پهلوان خیز بابل علیرغم استعداد های بسیار خوبی که در عرصه ورزش قهرمانی دارداما بخاطر کمبود امکانات و فضاهای ورزشی نمی تواند به حقی که شایسته آن است دست یابد.

نیازآذری با اشاره حضور ورزشکاران بابلی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی یادآور شد از 12 چهره المپیکی مازندران در المپیک گذشته 4 یل بابلی حضور داشتند و ده ها جوان دیگر در مسابقات مختلف محلی تا جهانی خوش  درخشیدند  

نماینده بابل با تشکر از مدیران و دست اندرکاران باشگاه ها ، هیات های ورزشی، مربیان ، داوران ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی از وزارت ورزش و جوانان خواست به مطالبات جامعه ورزشی توجه بیشتری نماید.

نیازآذری از شوراها ، شهرداری ها ، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی، خواست برای ورزش همگانی برنامه ریزی مطلوبی داشته باشند وی برای نشاط و سرزندگی خانواده ها امکانات لازم برای بانوان را خواستارشد.

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت خواست نسبت به تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان بابل به وعده های داده شده اهتمام بیشتری داشته باشد.

نیازآذری تاکید کرد حمایت دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت های ورزشی را ضعیف دانست افزود: بخش خصوصی رغبت چندانی برای سرمایه گذاری و مشارکت در ورزش قهرمانی ندارد و دولت باید انگیزه های لازم را تقویت نماید.

نماینده بابل با تشکر از خیرین "ورزش یار" از آنان دعوت کرد برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی به کمک خانواده ها و جوانان بیاند و با سرمایه گذاری در امر ورزش مروج معروف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه