English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا ۲۶ مهر در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه به مدت چهار روز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا ۲۶ مهر در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۶ تا روز شنبه ۲۹ مهر ماه در جاده‌های  مازندران اعمال می‌شود.

تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ مهرماه از جاده های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ بعدازظهر جمعه ۲۸ مهرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

در جاده سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه