English

راه اندازی نخستین کارخانه زباله سوز مازندران در نوشهر

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: نخستین کارخانه زباله سوز مازندران با پیشرفت ۸۰ درصد به زودی در نوشهر افتتاح می‌شود.

راه اندازی نخستین کارخانه زباله سوز مازندران در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج، علی نبیان با بیان اینکه اولین کارخانه زباله سوز مازندران با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی به زودی در نوشهر افتتاح می‌شود، گفت: برای احداث کارخانه زباله سوز ساری به دنبال منابع مالی هستیم تا بتوانیم اردیبهشت سال آینده این مهم را در ساری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه عمارت در آمل هیچگونه ظرفیتی ندارد، افزود: شرکت ژاپنی برای احداث کارخانه زباله سوز در آمل چندین بار جلسه گذاشتند، اما هیچ خروجی مهمی برای آمل نداشت و باید خودمان همت کنیم.

نبیان با بیان اینکه تفکیک زباله از مبداء به صورت ویژه در آمل پیگیر هستیم، گفت: با تفکیک زباله از مبدا ٢۰ تا ٣۰ درصد حجم زباله کاهش خواهد یافت.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران افزود: تمام شهر‌های مازندران برای برون رفت از بحران باید به سمت تفکیک زباله از مبدا حرکت کنند و این مهم مدیریت همگانی را می‌طلبد و همه باید ورود پیدا کنند و علیرغم اینکه شهرداری‌ها با نیرو‌های با تجربه و متخصص تاکنون خوب ورود پیدا نکردند.

وی با اشاره به اینکه از همین الان باید شیرابه را مدیریت کنیم، افزود: برای پیشرفت مدیریت پسماند از متخصصین استفاده کنیم و مدیریت زمان برای ما بسیار مهم است و تمام مسئولین دغدغه زباله این شهر را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی