English

آماده‌باش اکیپ‌های شرکت نیروی برق مازندران/احتمال قطعی برق با توجه به وقوع طوفان

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: احتمال قطعی برق، شکسته شدن تیرهای برق و پارگی سیم‌های برق با توجه به وقوع طوفان و بارش شدید باران در استان وجود دارد.

آماده‌باش اکیپ‌های شرکت نیروی برق مازندران/احتمال قطعی برق با توجه به وقوع طوفان

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مازندران مبنی بر وقوع طوفان و بارش شدید باران احتمال قطعی برق، شکسته شدن تیرهای برق و پارگی سیم‌های برق وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکت توزیع برق مازندران در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند، اضافه کرد: مأموران شرکت توزیع برق و پیمانکاران به‌صورت آماده‌باش هستند تا شاهد مشکلی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: با توجه به قطعی برق و همچنین قطعی آب لازم است تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود تا افراد دچار مشکل نشوند.

این مسوول تصریح کرد: همچنین افراد پشت بام منزل خود را بررسی کنند و در صورتی‌که احتمال پرتاب شدن شی وجود دارد در مکان امن و مناسب قرار دهند.

شهابی بیان کرد: موضوع مهم دیگر اینکه در زمان قطعی برق مردم شماره 121 را مشغول نکنند و مطمئن باشند پس از فروکش شدن طوفان برق وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افراد در صورتی که با مواردی از جمله شکستن تیر برق، ترانس برق و پارگس سیم مواجه شدند موارد را به شماره 121 اطلاع‌رسانی کنند، گفت: مأموران شرکت توزیع برق استان در حال گشت‌زنی هستند و لازم است مردم صبوری کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی