English

مسوولین در بلاتکلیفی پروژه مارینا پارک خزر نوشهر پاسخگو باشند

سرمایه گذار شرکت مارینا پارک خزر گفت: مسوولین در بلاتکلیفی پروژه مارینا پارک خزر نوشهر پاسخگو باشند.

مسوولین در بلاتکلیفی پروژه مارینا پارک خزر نوشهر پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد موسوی درنشست با رسانه هاهدف از احداث بزرگترین اسکله تفریحی، ورزشی، گردشگری کشور را پشتیبانی تحصیلی از معلولان بیان کرد و گفت: گردشگری یک صنعت است که درآمد ملی را به همراه خواهد داشت و حتی می توان ازآن برای بسترسازی آموزشی،تحصیلی معلولان استفاده کرد.

وی افزود: این سرمایه گذاری که سودش وقف معلولان خواهد شد در فاز ۴ که فاز نهایی آن است یکهزارو ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود و اسکله ۸۵۰ متری در داخل آب و ۴ هکتار فضای قایق رانی تفریحی یکی از مشخصات آن محسوب می شود.

موسوی که بنیان گذار کانون معلولان تواناست و از کارآفرینان برتر کشور هم محسوب می شود تصریح کرد: مجموعه توانا با هدف فرهنگسازی در جامعه و تغییر این ذهنیت که معلولان نه تنها ناتوان نیستند بلکه قادرند بسیاری از اقدامات را انجام دهند که افراد عادی از پس آن بر نمی آیند تاسیس شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چنین مجموعه ای برای احداث یک اسکله تفریحی، آموزسی در منطقه شمال کشور درگیر پرونده زمین خواری جریانی شده است که با تمام قدرت در همه جا نفوذ کرده و کار خیر مختص به معلولان را که توسط خود آنها و بدون کمک از غیر در حال شکل گرفتن بود را مختل کرده است.

وی گفت: دو سال طول کشید تا دستگاه قضایی مازندران برای پرونده ای که اقرار متهم به ارتکاب تخلف در آن وجود داشت قرار مجرمیت صادر کند و این اتفاق عجیب در حالی صورت گرفته است که در همان روزهای آغازین رسیدگی های قضایی به این پرونده مدارک لازم برای صدور قرار در دادسرای عمومی و انقلاب از سوی شاکی پرونده در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفته بود.

سرمایه گذار شرکت مارینا پارک خزر گفت: با توجه به اینکه امکان حضور دائم سر پروژه برای من وجود نداشت وکالت کاری به مرد جوان ارائه دادم تا در مراجعه برای پیگیری فعالیت های اداری با مشکل مواجه نشود.

موسوی تصریح کرد: اواخر سال ۹۳ متوجه شدم اقدام به فروش مال غیر، کلاهبرداری و خیانت در امانت کرده است. موسوی با اشاره به اینکه در سال ۹۳ سربلند کردم دیدم موافقت اصولی، قرارداد دریا و ۵ میلیارد تومان چک های بنده رو برده است، افزود: تصمیم گرفتم از او شکایت کنم که پیغام فرستاد اینکار نکنم تا اموال مرا برگرداند.

وی با اعلام اینکه دادخواستی به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان از سوی هیات کارشناسان دادگستری صادر شد، افزود: او موافقت اصولی بنام خود برای ساخت پروژه ها گرفت وبعد آن قراردادی با منابع طبیعی ۴ هکتاری بسته بود این در حالیست که برای چنین قراردادی باید شرایط لازم توسط او و استعلامات لازم در مورد او اخذ می شد.

موسوی خاطرنشان کرد: کار تجسس تا پایان فروردین ۹۴ طول کشید خرداد ماه همان سال با دستور دادستان نوشهر توقیف کارگاه محل اجرای پروژه انجام و بر اساس مدارک موجود به من تحویل داده شد.

سرمایه گذار شرکت مارینا پارک خزر به الف -ر کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد تومانی در مازندران اشاره کرد و افزود: من در مازندران بدنبال سرمایه گذاری و فرصت شغلی بودم اما ۲ سال و نیم درگیر این پرونده و دادگستری هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه