English

افزایش ۲۷ درصدی بودجه مراکز پارک علم و فناوری مازندران

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش 27 درصدی بودجه مراکز پارک علم و فناوری مازندران نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 27 درصدی بودجه مراکز پارک علم و فناوری مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی لاشکی در بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر به همراه مسوولان استانی و شهرستانی با اشاره به اینکه پیشقراول پارک علم و فناوری نوشهر، دانشگاه علوم دریایی است، اظهار کرد: نخبگان بسیار بزرگی در مرکز رشد دانش بنیان نوشهر حضور دارند و ایده‌های خیلی ارزشمندی را ارائه می‌کنند که امیدواریم به ثروت تبدیل شوند.

وی افزود: این مرکز در حوزه علوم دریایی دارای ایده‌های بسیار خوبی از سوی نخبگان برخوردار شد که می‌تواند هم برای دانشگاه علوم دریایی نوشهر و هم در بخش‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری مسؤولان شهرستانی سعی در احداث ساختمان مستقل و متناسب با نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم.

این مسوول بیان کرد: مراکز پارک علم و فناوری به قدری اهمیت دارد که فضاهای چندین هکتاری در شهرهای بزرگ ایران و بعضاً خارج کشور در اختیار آنها قرار دارد.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: در شورای عالی «عتف» که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شد و بنده به عنوان نماینده مجلس در آن حضور داشتم، پنج استان اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، بوشهر و یزد به عنوان مناطق ویژه مراکز علم و فناوری کشور شناخته شدند و فعالیت‌ این مراکز در کشور می‌تواند جلوی فرار مغزها را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مراکز پارک علم و فناوری مازندران نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته است، عنوان کرد: در مجلس شورای اسلامی برای بنیاد نخبگان و مراکز پارک علم و فناوری بودجه‌های خوبی تخصیص داده می‌شود تا در اختیار نخبگان و ایده‌پردازان قرار گیرد و از کنار آن هم نیازهای کشور و خودشان تأمین شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: درصدد هستیم با هماهنگی استانداری مازندران پیگیری کنیم تا اداراتی که املاک مازاد دارند در شورای تحول استان، این فضاهای مازاد که دارای وسعت بزرگی باشند و جوابگوی نیاز باشد در اختیار مراکز پارک علم و فناوری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی