English

سهم ۷۵۰ میلیاردی مازندران در بسته رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت مازندران گفت: سهم مازندران امسال از بسته رونق تولید ۷۵۰ میلیارد تومان است.

سهم ۷۵۰ میلیاردی مازندران در بسته رونق تولید

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدپور در نشست کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید در چالوس گفت: برای جذب ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار باید نقاط ضعف واحد‌های تولیدی راکد را شناسایی و برای آن‌ها برنامه ریزی شود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در سال گذشته در قالب بسته رونق تولید حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بخش‌های سرمایه در گردش، راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد و احیای واحد‌های راکد در نظر گرفته بود و امسال دولت دوازدم رقم را به ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش داده است.

محمدپور گفت: رئیس بانک مرکزی دستورالعملی به تمامی شعب بانکی کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن بانک‌ها باید بدون فرصت سوزی به متقاضیان واجد شرائط، تسهیلات پرداخت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت مازندران افزود: همه مسئولان استانی و شهرستانی باید تلاش کنند تا با رفع موانع و پیچیدگی‌های بروکراسی اداری تا پایان امسال این میزان تسهیلات را جذب تا در حوزه تولید هزینه شود.

وی با بیان اینکه مازندران در سال گذشته در جذب اعتبارات بسته رونق تولید و پرداخت آن به متقاضیان توانست رتبه نخست کشور را کسب کند، گفت: از مجموع ۱۶ هزار میلیارد تومان بسته رونق تولید کشور سهم این استان حدود ۴۷۰ میلیارد تومان بود که توانستیم بیش از این رقم یعنی ۴۹۵ میلیارد تومان بیش از سهمیه مورد نظر تسهیلات جذب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حمایت‌های مالی دولت در این بخش سبب شد تا سهم اشتغال صنعتی در این استان به مرز ۳۰ درصد برسد و نرخ بیکاری نیز تک رقمی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه